تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

بلوری زاده: دختران انتظارات کادر فنی را برآورده کردند|ارنج اصلی را در ایتالیا محک زدیم

  • کد خبر: ۱۰۴۸۳۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
بلوری زاده: دختران انتظارات کادر فنی را برآورده کردند|ارنج اصلی را در ایتالیا محک زدیم
تیم های والیبال نوجوانان و جوانان دختر کشورمان دیدارهای تدارکاتی برگزار کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و پسر و تیم ملی جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نیز در سالن porcia با تیم Domovip (یکی از باشگاه‌های ایتالیا) مسابقه تدارکاتی داشت که این مسابقه در چهار ست برگزار شد.
شاگردان میترا شعبانیان در هر چهار ست این مسابقه حریف خود را با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۵ شکست دادند.
تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز به مصاف تیم کیونز یکی از تیم‌های شرکت کننده در جام کورناکیا رفت و این مسابقه نیز در چهار ست پیگیری شد که سهم هر تیم دو ست برده بود.
پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این مسابقه گفت: هر دو تیم در این مسابقه ارنج اصلی خود را محک زدند. بازیکنان تیم ملی جوانان دختر ایران در نخستین بازی بین‌المللی خود پس از تشکیل این تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->